Diskuse

...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Po těch vašich rádoby profi fotkách ala Stb jsem podobnou hrůzu očekával...Rv

0 0
možnosti

nojo koukám, že jsem šlápl do brněnského lejna a pořád je na podrážce, je vás tam víc takových? :) Žoržo, udělej vtip.

0 0
možnosti
Foto

"Líbil se vám článek? Klikněte sem." To se praví u odkazu, kterým se dává karma. Já Vám ji dal, ne proto, že by se mi to líbilo, ale proto, že to se mnou po ránu zatřáslo. Nevím, tak mě napadá, že na něco takového by se možná měli občas povinně podívat všichni, kteří rozhodují o osudech druhých.

Přeji hezké ráno.

0 0
možnosti

...tak to jsem rád, že to s vámi zatřáslo, další asociace nad obrázkem máme každý jiné, ale tak to prostě je...mně, například udivuje jak normálně bereme, že nejdříve z někoho vyrveme jeho kosti a pak je lámeme, aby náhoda vyjevila kdo má mít ten pochybný pocit štěstí z vítězství, které je stejně ještě někde ve hvězdách...

0 0
možnosti
Foto

:) tedy já sice trhal mouchám křidélka...ale tohle bych fakt nedal :))

0 0
možnosti

chjo, už ani to peklo nejni, co bejvalo

1 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 723x
α = 1/137,039997867'

Seznam rubrik